...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 2. mars 2010

...ingesmykker...


min kjære svigermor, Inge, er designer av de fantastiske ingesmykker. hun bruker kun gjenbruksstoffer som hun enten har blitt foræret, kjøpt i gjenbruk eller funnet innerst i skapet. hun syr både gamle skinnfrakker og bukser om til de fantastiske punger som kan brukes til alt - sminkepung, pengepung, rotepung, penalpung... de er så smukke og flotte! og hun tryller gamle gobelinger og putevar om til flotte vesker som kan brukes til både hverdag og fest! gjett om jeg er glad for å ha nettopp henne til svigermor! se hva jeg har fått av hennes kolleksjon:


og om det er noen som ønsker å bestille herlighetene hennes, er det bare til å sende meg en mail! jeg skal nok formidle det videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!