...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 2. mars 2010

...siste funn fra fretex og gjenbruk...


jeg er en hund etter å gå på gjenbruk som det fint heter på dansk...
nylig var jeg i kolding i danmark og innom bruktbutikken IGEN. IGEN sine inntekter går til kreftens bekjempelse og er dermed en vinn vinn situasjon. om noen skulle vende nesen mot det flate land, anbefales det å ta turen innom her:

http://www.cancer.dk/igen/findbutik/igen_kolding.htm


jeg fikk med meg to duker, et grått plastsmykke, tre par klipsøredobber, en boblefrakk, en kopp, et par votter og en hummeljakke til min kjære.


og jeg betalte kun 86 danske penger for hele herligheten! det er hva jeg kaller et godt kupp ü.

her er nevøen vår william modell for min kjæres nye hummeljakke og hellyhansen votter.

ellers var jeg en tur på fretex på lagunen her i bergen. der fikk jeg med meg et serveringsbrett, det fantastiske hyllepapiret som jeg har brukt til ugleuroen og bokstavene, knapper, en svane, en hårbøyle, tre bøker...


alt i alt har det vært noen riktige gode kupp. svanen har huset noen sjokoladebiter sim forsvant fortere enn svint. og erlend loe sin fisken ble lest på en to tre. anbefales om du ikke har lest den og den passer like godt for barn som voksne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!