...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 17. august 2011

...fotoboks...



da jeg startet å blogge, åpnet det seg en ny verden for meg med interiør, håndarbeid, lopper og likesinnede. 
da vi bestemte oss for å gifte oss, åpnet det seg også en ny verden i form av ideer, temaer og alle mulig tenkelige ting som man kan ha i et bryllup. 
en av disse ideene var fotoboksen. fotoboksen er en alternativ måte å fotografere gjestene på som kan leies hos ulike firma.
ideen var såpass god at vi ønsket å ha den med, men utgiften for store til at vi kunne leie.
vår versjon ble dermed et laken som bakgrunn, en stor ramme fra gjenbruk, noen selvlagde rekvisitter på grillpinner og to ivrige og frivillige fotografer som knipset gjestene.
dermed fikk vi med oss et innslag som ble en kjekk opplevelse og en morsom vri på gjestebildene...
samtidig som det preget bryllupet mer av oss og hvordan vi ønsker at tingenes tilstand skal være.
for selvgjort er og forblir velgjort!



4 kommentarer:

  1. Så utrolig kul og morsom ide! Supre bilder. :)

    SvarSlett
  2. Super idé! Er netop igang med planlægning af vores bryllup og denne idé skal helt sikkert bruges :-)

    SvarSlett
  3. Elsker fotoboksen!
    Dritkul! :)

    SvarSlett

takk for dine ord!