...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 7. juni 2012

...loppefangst og gjenbruksgull...


i dag skal jeg holde inspirasjonskveld
i regi av bærekraftig liv på Landås

kom om du vil!
jeg gleder meg masse

mer kan du lese her og her

4 kommentarer:

  1. Så koselig, Marianne!
    Skulle vært i nærheten,
    da hadde jeg kommet:)
    Lykke til!
    Beate

    SvarSlett
  2. Nå er sikkert kvelden snart over, og du har nok klart deg kjempefint! Skulle gjerne ha vore der, men har ei litt for full veke...

    Klem

    SvarSlett
  3. Håper du hadde deg fint!
    Det gjorde helt sikkert det som kom og hørte på deg!

    Gratulerer med 30 store!
    Så utrolig trivelig kjærlighetstre du lagde ti gjestene!

    Takk for fine ord hos meg!
    Go Klæm, Siw

    SvarSlett
  4. Takk for flott foredrag på torsdag! :) Hvis du tar en titt på bloggen min kan du se at jeg fikk litt inspirasjon ;) (www.bloggry.wordpress.com)

    SvarSlett

takk for dine ord!